Referat af Generalforsamling 2016

Mødereferat Generalforsamling 2016 14/06 kl. 19.00-21.00

Generalforsamling 2016 dagsorden

  1. Velkomst
  2. Valg af dirigent
  3. Godkendelse af dagsorden
  4. Godkendelse af vedtægter
  5. Bestyrelsens beretning
  6. Fremlæggelse af foreningens regnskab
  7. Fremlæggelse af foreningens budget til orientering
  8. Indkomne forslag
  9. Valg af bestyrelsesmedlemmer
    • Formand
    • Næstformand
    • Kasserer
    • Sekretær
    • 2 Suppleanter
  10. Valg af intern revisor og revisorsuppleant
  11. Eventuelt

Referat

  1. Velkomst
    Formanden Dennis ’’Pusling’’ Sørensen byder velkommen til deltagerne og informerer om hvordan mødet kommer til at forløbe.
  2. Valg af dirigent
    Formanden anbefaler Maibritt’’Mai-Wish’’ Ha Ji Kindberg som dirigent. Der var ingen indvendinger.
  3. Godkendelse af dagsorden
    Dirigenten lægger ud med at få godkendt dagsordenen. Der var ingen indvendinger i godkendelsen af dagsordenen.
  4. Godkendelse af vedtægter
    De foreslåede ændringer til vedtægterne blev godkendt. Der var ingen indvendinger i godkendelsen af vedtægtsændringerne.
  5. Bestyrelsens beretning
    Sidste Generalforsamling fandt sted i september 2015.
    Det halve år op til denne generalforsamling blev brugt på at samle en bestyrelse på 8 personer.
    Ved successen ved NPF vandt IBeS Battlefield Teams som nummer 1 og 2. IBeS havde også CS deltagere.
    En Bigwar er blevet afholdt i Unreal Tournament.
    Et IBeS female hold i CS:GO
    Et IBeS arrangement fandt sted på Brande Bibliotek i Januar 2016 med 30 deltagende børn.
    Der har været IBeS Bootcamp LAN i Brande til forberedelse til NPF med 20 fremmødteEfter de ellers store succeser gik den gamle bestyrelse i opløsning.
    I februar 2016 fandt IBeS lokalerne ved FCM. Med de nye lokaler og en ny bestyrelse er genforhandling af sponsorater i gang såvel som søgen efter nye interessenter til roller såsom coaches og spillere.
    IBeS Akademiet er under oprettelse men har nogle børnesygdomme.
  6. Fremlæggelse af foreningens regnskab
    Regnskabet er godkendt.
  7. Fremlæggelse af foreningens budget til orientering
    Budgetterne er godkendt.
  8. Indkomne forslag
    Ingen indkomne forslag.
  9. Valg af bestyrelsesmedlemmer

    • Formand – Dennis er valgt for 2 år.
    • Næstformand – Maibritt er valgt for 2 år.
    • Kasserer – Lars er valgt for 1 år.
    • Sekretær – Marianne er valgt for 1 år.
    • Menigt bestyrelsesmedlem – Bo er valgt for 1 år.
    • 1 Suppleant – Morten er valgt for 1 år.
  10. Valg af intern revisor og revisorsuppleant
    Morten er valgt for revisor for 1 år.
    Der kunne ikke vælges en revisorsuppleant.