Ekstraordinær generalforsamling

Kære medlemmer,

Der indkaldes hermed til ekstraordinær generalforsamling lørdag den 3. december 2016 kl. 14.00 – 14.30.
Den ekstraordinære generalforsamling er i forbindelse med vores LAN event og finder sted på Præstelundskolen, Præstelunden 6, 7330 Brande. Der er indkørsel fra Skolestien.

For at deltage skal du være medlem og det koster ikke noget at deltage, selvom du ikke deltager til LAN eventet.

Dagsorden til ekstraordinær generalforsamling

1. Velkomst

2. Valg af dirigent, referent og stemmetæller

3. Godkendelse af dagsorden

4. Godkendelse af vedtægtsændringer

5. Valg af bestyrelse og suppleant

• Næstformand
  • Kasserer
  • Sekretær
  • Menigt bestyrelsesmedlem
  • 2 Suppleanter

Vedtægtsændringer

6.1 Foreningens daglige drift varetages af 1 formand, 1 næstformand, 1 kasserer, 1 sekretær, 1 menigt bestyrelsesmedlem. Disse 5 personer udgør bestyrelsen. Derudover skal der være 1 suppleant. Bestyrelsen fordeler opgaver og ansvar mellem sig.”

Skal ændres til:

6.1 Foreningens daglige drift varetages af 1 formand, 1 næstformand, 1 kasserer, 1 sekretær, 1 menigt bestyrelsesmedlem. Disse 5 personer udgør bestyrelsen. Derudover skal der være 2 suppleanter. Bestyrelsen fordeler opgaver og ansvar mellem sig.”

6.3 Hvis der sker frafald i bestyrelsen træder suppleanten ind i bestyrelsen. Dog bliver formandsposten overtaget af næstformanden, hvis formanden frafalder før tid. Hvis kassereren frafalder før tid, beslutter den nye bestyrelse, hvilket bestyrelsesmedlem der skal overtage kassererposten.”

Skal ændres til:

6.3 Hvis der sker frafald i bestyrelsen udvælger den resterende bestyrelse hvilken suppleant, der tiltræder. Dog bliver formandsposten overtaget af næstformanden, hvis formanden frafalder før tid. Hvis kassereren frafalder før tid, beslutter den nye bestyrelse hvilket bestyrelsesmedlem, der skal overtage kassererposten.”

7.10.2 Ved stemmelighed til valg af bestyrelsesmedlemmer, suppleant, revisor og revisorsuppleant vil der blive trukket lod. Dirigenten foretager lodtrækningen medmindre denne stiller op til en af posterne. Er dette tilfældet udpeger forsamlingen en ansvarlig for lodtrækningen.”

Skal ændres til

7.10.2 Ved stemmelighed til valg af bestyrelsesmedlemmer, suppleanter, revisor og revisorsuppleant vil der blive trukket lod. Dirigenten foretager lodtrækningen medmindre denne stiller op til en af posterne. Er dette tilfældet udpeger forsamlingen en ansvarlig for lodtrækningen.”

7.13 Dagsorden for generalforsamlingen:” Der skal tilføjes endnu en suppleant.

Se bilag til vedtægtsændringerne på dette link

//Dennis Mechlenburg Sørensen
Formand, Ikast-Brande eSport